dissabte, 28 d’abril del 2012

La Patrona!

Si dilluns va ser Sant Jordi, patró de Catalunya, ahir va ser el dia de la nostra Patrona, un dia q passa sense pena ni glòria, a no ser q et diguis Montserrat o q en tinguis alguna a la vora.

Per mi va ser un dia maco. Es van recordar força de mi, no vaig tenir regals materials, però no m'importa, tots els missatges i trucades q vaig rebre ja són prou regal.

M'agradaria, (com crec q faig cada any) reivindicar q la Patrona de Catalunya també es mereix una diada de festa popular com Sant Jordi.
No sé ben bé q es podria fer, però, q no s'ho mereix la Moreneta?
En perfecte harmonia!!
Q només està per demanar-li miracles o guanyar copes?

Casun l'olla! 

Jo q l'adoro, q si, q ja sé q em dic Montse i m'influeix, però la tinc en tanta estima q la tinc al menjador compartint espai amb un buda simpàtic q em van regalar fa temps... de fet, aquesta Moreneta en particular me la van regalar la mateixa gent, així q pq no compartir espai?

Em sembla q divago en excés....

Un any d'aquest hauria d'anar a visitar el santuari de la Mare de Deu de Montserrat de Montferri, està aquí mateix només cal saber els horaris de visita.
Santuari a Montferri
És un lloc preciós, dalt d'un turó, una petita església, ermita, a l'estil Gaudí, bé, a mi m'ho recorda per això ho dic.


Sigui com sigui:
VISCA LA MARE DE DEU DE MONTSERRAT!!
VISCA LA MORENETA!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada