dijous, 1 de març del 2012

Diumenge tinc convidats.

Aquest diumenge tinc convidats a casa.... serà el primer cop d'ensà q em vaig traslladar ...


Estava buscant per diferents pàgines de receptes per concretar el menú, sempre se'm complica l'existència, m'hi vull lluir massa i la lio.


Suposo q acabaré fent alguna mena de picoteo, algunes coses en fred, algunes de calentes, inclús algunes preparades... no ho sé... ho estic macerant al cervell (mentre escric aquí vaig fent llista de compra, segur q m'enredo de nou!)
Diria q m'ha quedat bé,l'olor ho diu per si mateixa...mmmmm!!
El q si q tinc clar és el brownie q tinc al forn. 
Per cert, vaig a punxar-lo per si ja està cuit.
Li falta quasi res!! i fa una olooooor... i té una piiiintaaa!!


Seguiré amb la preparació, q se'm passen coses pel cap i si no m'ho apunto al moment, se me'n va!


Montse :-P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada