dimecres, 21 de març del 2012

Per fi plou...

               Van dir q ho faria... i ho fa, per fi plou.
Ahir el mateix cel ho anunciava
Ja ho havia de fer ahir, però s'ha fet pregar fins a mig matí d'avui, tot i q els núvols ja anunciaven la possibilitat i aquí la tenim.


               És una d'aquelles pluges q fa bo si dura una setmana.  Fa bo per la terra, no pels estats d'ànim, q ja se sap q hi ha gent (jo mateixa) q quan hi ha massa dies seguits de foscor es panseix com les panses. Però no és aquest el tema d'avui, parlava de pluja, de q per fi, després de no sé quan, plou.

M'encanten les gotes d'aigua sobre les fulles.
               Ja sabia jo q, previsions meteorològiques a banda, si provocava al Murphy, alguna gota cauria... i si, alguna cosa cau, tampoc és q sigui una gran pluja, però, és millor q res.

              Les meves plantetes ho agraeixen, de fet, aquest color viu q  els agafa quan els cau la pluja a sobre m'encanta. Realment, l'aigua és vida!


Montse :-P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada