dijous, 27 de juny del 2013

Cansada de criaturades tontes

Potser si q m'estic fent gran, vés a saber, però hi ha coses q ja no aguanto i q la gent s'emprenyi com a canalla malcriada perquè no li compres la llaminadura q acaba de veure a l'aparador de la botiga, cada dia ho suporto menys... m'acaben la paciència.
Q ve a ser això?

Com q no fas el q vull...ara no t'estic, em poso de morros i així passem el dia, no fotem q ja tenim una edat i prou feina per anar perdent el temps amb aquestes ruqueries!!! 
Q no és més fàcil encarar les coses tal com venen anar fent q passar la vida intentant q es faci el q és la nostra voluntat? 
Dieu-me estranya, potser ho sóc, però val la pena perdre energies en atacs de criaturada? de veritat?

Bé, ara ja em sento millor! Ho havia d'expressar, tenia un raconet a dins q... 
Ja està, ara a seguir !!!


Bon dia!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada