diumenge, 16 de juny del 2013

Dilluns al matí...

Són gairebé les set del matí...
Tinc son, si... però ha estat un final de diumenge diferent...
Com feia dies... potser setmanes o mesos...
He vist clarejar el dia... d'aquella manera...

Tinc varies coses al cap, no sé  si són producte de la meva imaginació o del cansament o de vés a saber q...

Hauria de dormit.. però he tingut la necessitat bàsica d'escriure...
res en concret... paraules, pensaments esvalotats en la meva ment q, ara mateix sóc incapaç de descriure,,,

Feia temps no veia néixer el dia...

Potser.. quan desperti d'aquí unes hores, si aconsegueixo dormir... pugui aclarir el q els meus pensaments no veuen clar en aquesta hora...

És dilluns al matí... 
Hi ha gent q comença i jo tot just acabo el dia...

2 comentaris:

  1. No sé què es el que et passa pel cap, però si tens necesitat de parlar-ne compta amb mi pel que vulguis.
    Sapigues que sempre em tindràs al teu costat.

    ResponElimina
  2. Pel cap poden passar milers de coses.. i més quan se't fa de dia...
    S'agraeix saber q tens gent al voltant, si cal.
    :)

    ResponElimina