dilluns, 10 de juny del 2013

Coses senzilles

És ben curiós q les coses més senzilles et fan treure un somriure.
Els somriures són portadors de bon rotllo.
El somriure de la cambrera q et posa el primer cafè donant-te el bon dia, de la dependenta de la fleca quan et ven el pa calent, el peixater tot preguntant-te : q et poso avui reina?

Una de les q més m'agraden és aquella del conegut desconegut q et creues quasi a diari i et dedica un somriure a mode de salutació...
Ara, amb les noves tecnologies, i a través del mòbil t'arriba una careta groga amb un gran somriure dibuixat... q senzill i bonic.

M'agraden els somriures, m'agrada fer-ho però, sobretot, el q més m'agrada és provocar-los... Si, sé q a alguns els pot semblar una xorrada, potser em fa falta agradar la gent, potser potser... 
tant és, m'agraden els somriures!

3 comentaris:

  1. M'agraden els somriures, m'agrada que em facis riure i somriure, m'agrada!
    Més que els clatellots!, més que guanyar-me el rècord guiness de clatellots per minut, molt més!

    :-))

    ResponElimina
  2. Només dir-te que el teu somriure es contagiós i que si la gent somrigués més el món seria molt millor. De fet, a mi m'has tret un gran somriure avui!!!

    ResponElimina